W sezonie drugim Riot Games postanowiło zmienić nieco rozgrywki, a dokładnie zmienić Czary przywoływaczy (Spells). Większość graczy zadało sobie pytanie “dlaczego?”. Już tłumaczę, ponieważ większość z nich był bardzo oczywistym wyborem, a inne zaś nie były brane w ogóle. Poniżej przedstawiam wam zmiany:

Oto niektóre z nich:
Błysk (Flash) – wydłużony czas odnowienia umiejętności,  dystans na który teleportuje się champion zostanie skrócony. Zmiana ta została wprowadzona ponieważ Błysk był zbyt oczywistym wyborem.
Jasnowidzenie (Clairvoyance) – wydłużony czas odnowienia umiejętności, skrócony czas trwania. Czar ten zostanie zmieniony, aby był używany z rozwagą, a przy okazji nie był aż tak bolesny dla postaci junglujących.
Uzdrowienie (Heal) – będzie lepiej skalował się wraz z rozwojem gry.
Oczyszczenie (Cleanse) – oprócz normalnego efektu, będzie dodatkowo usuwało efekty czarów przywoływacza takich jak Wyczerpanie (Exhaust) i Podpalenie (Ignite).
Czary Umocnienie(Fortify) i Sztandar(Rally) zostaną usunięte z gry.
Dwa nowe czary przywoływacza: Surge i Promote.
Surge – zajmie on miejsce Sztandaru, który był efektem zbyt stacjonarnym. Surge pozwoli Ci na czasowe podniesienie Twojej wartości bojowej, jak i sprzymierzeńców znajdujących się w pobliżu.
Promote – będzie działał podobnie jak w trybie dominion – znacznie podnosi statystyki stwora (zasięg, zdrowie, pancerz i odporność na magię), lecz może być użyty tylko na stworze oblężniczym.
Riot w ten sposób chciał, aby LoL stał się bardziej dynamiczną grą, czyli bardziej ofensywną
I agresywną. Dla mnie te zmiany wyszły na plus, a dla was? Komentarze należą do Was!